Målsætning – at sikre velfungerende, sammenhængende rammer for både den udadvendte borgerservice og den mere indadvendte sagsbehandling, så afdelingens arbejds- og samarbejdsformer understøttes optimalt. Etablering en ”rød tråd” mellem det fysiske udtryk i borgerservice og resten af rådhuset.
Procesledelse og brugerinvolvering – interviews med medarbejdere fra borgerservice med særligt fokus på arbejdsprocesser og tekniske behov.
Rum og inventar – udarbejdelse af beslutningsgrundlag for den endelige disponering af borgerservice, samt detailindretningsforslag med udgangspunkt i krav til arbejdsgange og de bygningsmæssige og tekniske forudsætninger.
Udarbejdelse af inventarbudget, samt grundlag for udbud og ordring.
Design af specialinventar i form af skranke, med særligt vægt på den enkelte borgers behov for fortrolighed og diskretion i betjeningssituationen.
Målsætning – at karakter, udtryk, design og farver på interiør og inventar understøtter den identitet, DEAS ønsker at signalere i det nye domicil. Lejerådgivning –…
Målsætning – at skabe et velfungerende, kreativt hus, der kan appellere til alle faglige typer af studerende på DTU. Huset skal understøtte undervisning baseret på prototypeudvikling,…
Målsætning – at understøtte forskellige arbejdsformer, videndeling og åbenhed samt at opnå arealmæssig og funktionel synergi gennem deling. Bygherrerådgivning – udarbejdelse af bilag i forbindelse…
Målsætning – at etablere et nyt og større kontor placeret centralt i København for herigennem at opnå større synlighed og bedre mulighed for vækst. Lejerådgivning…
Målsætning – at skabe sammenhæng på tværs af tre forskellige bygninger og gøre huset mere lyst og åbent. Herudover var det målet at understøtte videndeling,…
Målsætning – at understøtte DTUs position som et af de højest rangerede tekniske universiteter ved at skabe en attraktiv og visionær ramme for såvel de…