Målsætning – at sikre velfungerende, sammenhængende rammer for både den udadvendte borgerservice og den mere indadvendte sagsbehandling, så afdelingens arbejds- og samarbejdsformer understøttes optimalt. Etablering en ”rød tråd” mellem det fysiske udtryk i borgerservice og resten af rådhuset.
Procesledelse og brugerinvolvering – interviews med medarbejdere fra borgerservice med særligt fokus på arbejdsprocesser og tekniske behov.
Rum og inventar – udarbejdelse af beslutningsgrundlag for den endelige disponering af borgerservice, samt detailindretningsforslag med udgangspunkt i krav til arbejdsgange og de bygningsmæssige og tekniske forudsætninger.
Udarbejdelse af inventarbudget, samt grundlag for udbud og ordring.
Design af specialinventar i form af skranke, med særligt vægt på den enkelte borgers behov for fortrolighed og diskretion i betjeningssituationen.
Målsætning – at renovere eksisterende lejemål med udgangspunkt i organisationens værdier, og skabe en ramme, der bidrager til at brande Søren Jensen overfor både kunder…
Målsætning – at etablere et nyt og større kontor placeret centralt i København for herigennem at opnå større synlighed og bedre mulighed for vækst. Lejerådgivning…
Målsætning – at sikre klar og entydig kommunikation om projektet, skabe positiv forventning til det nye domicil og at skabe sammenhæng mellem SEBs identitet, inventar,…
Målsætning – at opgradere den fysiske ramme i et nyt, men eksisterende lejemål, samt sikre en optimal arealanvendelse i et ”New Ways of Working” miljø….
Målsætning – at karakter, udtryk, design og farver på interiør og inventar understøtter den identitet, DEAS ønsker at signalere i det nye domicil. Lejerådgivning –…
Målsætning – at skabe tidssvarende plejeboliger, der giver mulighed for varierede bo- og samlivsformer, understøtter forskellige livsfaser og skabe gode rammer om interessefællesskaber på kryds…