Målsætning – at skabe et fleksibelt og attraktivt rådhus, der understøtter opgaveløsningen.
Bygherrerådgivning – udarbejdelse af programoplæg til ombygning af det eksisterende rådhus. Programoplægget fungerede som beslutningsgrundlag for Styregruppen og Økonomiudvalget. Udarbejdelse af konkurrence- og byggeprogram i samarbejde med Byggeudvalget og Grontmij A/S.
Procesledelse og brugerinvolvering – behovsafdækning gennem interviewrække med organisationen samt udarbejdelse af behovsanalyse med fokus på funktionelle behov. Afholdelse af workshops for både ledelse og medarbejdere med særligt fokus på samarbejdsformer samt forberedelse til ibrugtagelse. Udarbejdelse af procesforløb frem til den endelige indflytning.
Rum og inventar – udarbejdelse af placeringsplaner til implementering i et 3-faset ombygningsforløb på baggrund af forskellige scenarier. Placeringsplanen blev brugt som et strategisk redskab til at understøtte nye samarbejder. Udarbejdelse af inventarguide baseret på SKI-aftale samt rådgivning ifm. valg af inventar i samarbejde med Ballerup Kommunes arbejdsmiljørepræsentant.
Detailindretning af arbejdsområder på baggrund af involvering af ledere og medarbejdere fra de enkelte afdelinger. Indretning af fællesområder, mødelokaler og personalestrøg i dialog med brugergrupper fra hver afdeling.
Disponering og indretning af Borgerservice i dialog med ledere og medarbejdere.
Målsætning – at renovere eksisterende lejemål med udgangspunkt i organisationens værdier, og skabe en ramme, der bidrager til at brande Søren Jensen overfor både kunder…
Målsætning – at skabe verdens mest tilgængelige kontorhus Bygherrerådgivning – udarbejdelse af rumprogram på baggrund af omfattende behovsafdækning, herunder interviews med 19 organisationer, samt areal-…
Adelgade 13 Målsætning – at understøtte en projektorganisation og skabe tæt sammenhæng mellem organisationsform og arbejdsmiljø. Bygherrerådgivning – gennemførsel af behovsafdækning for Slots- og Ejendomsstyrelsen,…
Målsætning – at sikre velfungerende, sammenhængende rammer for både den udadvendte borgerservice og den mere indadvendte sagsbehandling, så afdelingens arbejds- og samarbejdsformer understøttes optimalt. Etablering…
Målsætning – at sikre klar og entydig kommunikation om projektet, skabe positiv forventning til det nye domicil og at skabe sammenhæng mellem SEBs identitet, inventar,…
Målsætning – at etablere et nyt og større kontor placeret centralt i København for herigennem at opnå større synlighed og bedre mulighed for vækst. Lejerådgivning…