Målsætning – at sikre velfungerende, sammenhængende rammer for både den udadvendte borgerservice og den mere indadvendte sagsbehandling, så afdelingens arbejds- og samarbejdsformer understøttes optimalt. Etablering en ”rød tråd” mellem det fysiske udtryk i borgerservice og resten af rådhuset.
Procesledelse og brugerinvolvering – interviews med medarbejdere fra borgerservice med særligt fokus på arbejdsprocesser og tekniske behov.
Rum og inventar – udarbejdelse af beslutningsgrundlag for den endelige disponering af borgerservice, samt detailindretningsforslag med udgangspunkt i krav til arbejdsgange og de bygningsmæssige og tekniske forudsætninger.
Udarbejdelse af inventarbudget, samt grundlag for udbud og ordring.
Design af specialinventar i form af skranke, med særligt vægt på den enkelte borgers behov for fortrolighed og diskretion i betjeningssituationen.
Målsætning – at skabe de optimale fysiske rammer om en dynamisk og fremtidsorienteret organisation, samt at understøtte interaktion og relationer gennem forskelligartede mødesteder. Lejerådgivning –…
Målsætning – at skabe et fleksibelt og attraktivt rådhus, der understøtter opgaveløsningen. Bygherrerådgivning – udarbejdelse af programoplæg til ombygning af det eksisterende rådhus. Programoplægget fungerede…
Målsætning – at skabe et velfungerende, kreativt hus, der kan appellere til alle faglige typer af studerende på DTU. Huset skal understøtte undervisning baseret på prototypeudvikling,…
Målsætning – at sikre klar og entydig kommunikation om projektet, skabe positiv forventning til det nye domicil og at skabe sammenhæng mellem SEBs identitet, inventar,…
Målsætning – at understøtte forskellige arbejdsformer, videndeling og åbenhed samt at opnå arealmæssig og funktionel synergi gennem deling. Bygherrerådgivning – udarbejdelse af bilag i forbindelse…
Målsætning – at udfordre koblingen mellem arbejdsmetoder og fysiske rammer, samt afprøve en variation af arbejdssteder, der kan understøtte CAS’ forskellige arbejdsformer. Procesledelse og brugerinvolvering –…