Målsætning – at understøtte NaturErhvervstyrelsens identitet, arbejdsformer og målsætninger gennem de fysiske rammer.
At skabe sammenhæng i en kompleks bygningsstruktur gennem udarbejdelse af en sammenhængende visuel identitet, og at etablere synergifelter, der skaber attraktive mødesteder for hele organisationen.
Lejerådgivning – deltagelse i møder med bygherre og Bygningsstyrelsen for at fastlægge rammer for projektet, og afklare grænseflader mellem bygherre og lejer.
Procesledelse og brugerinvolvering – facilitering af møderække med en arbejdsgruppe, sammensat på tværs af en ny organisation.
Bygningsgennemgang ifm. vurdering af bygningernes tekniske og rumlige muligheder og udfordringer forud for overtagelse af flere etager i lejemålet. Etablering af oversigt over nødvendige tekniske og bygningsfysiske indsatsområder samt indsatsområder i forbindelse med organisationens fremtidige arbejds- og mødeformer.
Rum og inventar – udvikling af idekatalog, der redegør for hvordan både rumlige og tekniske indsatsområder kan håndteres, samt udarbejdelse af forslag til ny anvendelse af huset i sin helhed.
Målsætning – at skabe et fleksibelt og attraktivt rådhus, der understøtter opgaveløsningen. Bygherrerådgivning – udarbejdelse af programoplæg til ombygning af det eksisterende rådhus. Programoplægget fungerede…
Målsætning – at skabe sammenhæng på tværs af tre forskellige bygninger og gøre huset mere lyst og åbent. Herudover var det målet at understøtte videndeling,…
Målsætning – at skabe verdens mest tilgængelige kontorhus Bygherrerådgivning – udarbejdelse af rumprogram på baggrund af omfattende behovsafdækning, herunder interviews med 19 organisationer, samt areal-…
Målsætning – ombygning af eksisterende lejemål med attraktiv beliggenhed. Forud for ombygningen fremstod den fysiske ramme uden kant og karakter. Målsætningen var derfor at opdatere…
Målsætning – at understøtte DTUs position som et af de højest rangerede tekniske universiteter ved at skabe en attraktiv og visionær ramme for såvel de…
Målsætning – at sikre klar og entydig kommunikation om projektet, skabe positiv forventning til det nye domicil og at skabe sammenhæng mellem SEBs identitet, inventar,…